perjantai 28. tammikuuta 2011

Uusia kamoja ja vähä vanhaa

Sain tänää ihania lasihyllyjä!

Kaks tämmöstä vähä kapeempaa lasivitriiniä valoilla:

Laitoin ne mun vaatekaapin molemmin puolin.

Sit sain tämmösen leveemmän lasiovihyllyn:

Mulla oli tämmöne jo ennestään, tosin lastulevyovilla, mut se meni rikki muutossa ja odottaa ny eteisessä kaatopaikalle lähtöö.

Sit sain tämmösen pienen yöpöytälipaston:



Oon ihan tulessa näistä tavaroista, huomenna tungen niihin tavaraa. : )

Makkaria kuvatessa oli pakko ikuistaa äiten tekemä ihana kanavatyö:

Töllötän Livin hömppäohjelmia, kuten tavallista. Maanantaina on vielä Sannatuuliassa ihan vihoviimeinen päivä, tosin sillon ei oo enää edes meiän tuotteita myynnissä ku kaikki on jo viety pois. Mut Tasajako jatkaa, varmaan niitten hyllyjä järkkäillään. Hitto, mitä oon tehny et oon saanu noin kivan harjottelupaikan, ja ny si vielä mukavalta ainaki vaikuttavan oppisoppispaikan. 

Suunnitelmissa ois korjata mun vaatenaulakko. Se on tommone roskista tuotu, ja se on aina ollu keskeltä katki. Oon jotenki kekkuloinu sen kaa tähä asti, mut taitaa se olla paree korjata. Jos huomenna ehtis sen kaa painiin.

Huomenna on myös sauna taas, aivan ihanaa! Nykyään tykkään saunoo, tosin löylyssä oon edelleen sen 5-10 min. Mut ehkä se tästä. Saatiin äiteltä löylytuoksujaki ja peflettejä, nii pakkohan siellä on alkaa käymää!

Huomenna tulee myös joitain kavereita, ainaki Nyhve ja ehkä Lari illalla tänne roikkuun. Vois ottaa pari kossushottia. Nään ehkä huomen päivällä myös mun hyvää kaveria, jonka kanssa ei olla nähtykkää pariin kuukauteen. Toivottavasti se kerkeis vilkuileen. 

Kaveri kerto et Korpiklaani on Tampereella 10.2.! Maksas vaa 10€ ja se ois tos Klubilla. Aaaa! Töitä mulla on todennäkösesti perjantaina, mut ehkä voisin jaksaa valvoo. Täytyy pistää korvan taakse!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti