keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Söpöyttä.

Ebay
Tilasin ebaysta tämmöset kopiouggit (vai mitkä ne on) 8e:lla. : ) Kaikki kengät on mustia, ja nää on niiin söpöt! Laatu tuskin parhaimmasta päästä tolla hinnalla, mut jos ne ny tän ja ehkä ens talven menee niin kelpaa. Sopii mun ihanaan ruskeeseen toppatakkiin, jonka sain ystävältä. <3
Pitkästä aikaa oon tyytyväinen (jos koskaan ees oon ollu näin tyytyväinen) mun talvivaatteisiin!

Lumet on sulanu, voi pöh. Mut eiköhä sitä lähipäivinä taas saada!

Tänään mies tekee muonaa, jotain täytettyjä jauhelihapihvejä ja lohkoperunoita. Nam!
Toivottavasti ehdin syödä niitä ennen töitä.

Tän päivän missioks (ennen töitä) vois ottaa tyynyliinojen ompelun. Lyhennytin joululahjaks yhdet anopin vanhat verhot miehen siskolle, ja niistä jäi kangasta sen verran, että ajattelin tehdä vielä pari koristetyynyliinaa. Lupasin lyhentää noi verhot tossa 8 kk sitten, mut sit se vähän jäi ja totesin, etten edes uskalla lähtee tekeen sitä ite ja vein suosilla ompelimoon. : D
Mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

Josko sitä veis Nallen lenkille ja menis suihkuun. Vielä vähän pöllämystyny olo, heräsin 1,5 tuntia sitten kesken hämärien unien rättiväsyneenä ja oon vieläki vähän sekasin maasta ja valuutasta. : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti