sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Semijouluruokaa ja kenkäongelmia.

Tänään syötiin vähän jouluruokaa! Voi namiskuukkeli että oli hyvää.


Varsinkin toi lämminsavulohi, ooooooh. Onneks jäi vielä huomisekskin. : ) Eikä toi ees oo kauheen epäterveellistä!

Viimeset kaks viikkoo on menny ruokailun suhteen ihan päin mäntyä, tullu vedeltyä kaikkee epäterveellistä. Huomenna on hyvä alottaa taas fiksumpi linja, kun on maanantai.
Ja vapaapäivä!

Käydään miehen kanssa ostamassa sille housut ja mulle ne Skopunktenin kengät
(mies ylipuhu eli anto luvan ostaa : D), jos ne on kivat. <3 Mulla on vaan ongelma...


Skopunkten

Nää ois kivat, mut saa nähä onko tarpeeks sirot jalassa vai liian mohlot.
Näissä ois lämmin vuori, jota tartten. Näissä on myös vähän korkoo, niin ei heti oo peli menetetty jos astuu vahingossa lätäkköön. Mut mun makuun semisti liikaa niittejä, ois riittäny että tossa kantasysteemissä vaan on (eikä koko takavarsi). Sopiiko kaikkien mun perusvaatteiden kanssa?


Skopunkten

Nää ois sirommat ja nätit, mut näissä ei oo lämmintä vuorta. : ( Eli nää ei palvele tarkotusta, johon kenkiä tällä hetkellä tarviin. Mut kun... Saanko kahdet? : D En.
Eli näitä on periaatteessa edes turha kattoo. : D Mut vähän rakastuin näihin...



Skopunkten

Nääkin ois söpöt, mutta voin kuvitella miten ilosesti jalat kastuu noissa talvella.
Eikä näissä oo yhtään pohjaa, niin totta vie kastuukin.



Skopunkten

   Nää on kans ihan kivat, maiharityyliset. Näissä ois lämmin vuori.
   Ainakin ehkä kokeilun arvoset. Vähän kyllä tylsät.




Miks kaikki ihana on epäkäytännöllistä? : D Noh, huomenna näkee oisko noi ekat hyvät, ne nyt ois käyttöominaisuuksiltaan parhaat. Ja oon kyl halunnu tommosia biker-mallisia bootseja.
Budjetti kun ei oo mikään suuri, niin tietty on vaikeuksia löytyä kunnon kenkiä.
Tosin kyllä noi halpahalli-kengät on mua hyvin palvellu, pitempään kun Matille viime vuonna ostetut "laadukkaat" kengät. Ja no, jos maksan kengistä 40e ja ne menee 2-3 vuotta niin oon tyytyväinen.

Zalandolla on kans ihanat biker-nilkkurit, joita oon kattonu jo tovin, mut ei niissäkään oo vuorta... Eikä niitä oo enää saatavilla kun ruskeina, vaikka toisaalta ruskeet kengätkin ois ihan jees.
Zalando
Mut onha ne ihanat!

Ei auta, huomenna kattoon Skopunkteniin ja toivotaan parasta! ; ) Voin kuvitella, että sovitan niiden koko valikoiman ja soudan ja huopaan ja lopulta en osta mitään ja mies kiittää siitäkin hukkaan heitetystä ajasta. : D On se vaikeeta olla Jaana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti