tiistai 20. maaliskuuta 2012

Tupperia ja tortilloita.

Vapaapäivät menee aina ihan liian nopeesti!

No, oon ainaki kerenny siivoon sun muuta. Tänään kävi tupperikonsultti sopimassa kutsusta ja kerto mulle tupperityöstä. Olisin voinu vaikka ens viikolla alottaa ihan työkseni myymään tuppereita, mut en kyllä ihan tällä tieto-/kokemuspohjalla halua siihen ryhtyä. Kuulostaa ihan kivalta ehkä myöhemmin, paitsi

a) mulla on esiintymiskammo
b) mulla ei oo autoo
c) mulla ei oo oikeen aikaa/halua käyttää vapaa-aikaa töiden lisäks noihin juttuihin ihan hirveesti

Tosin jos kokeilisin sitä, niin saisin semmosen kivan alotuskassin, jossa ois 100€:n arvosta tupperituotteita. Ekan esittelyn pitäs joku muu konsultti, mut mää saisin siitä silti ne myynnit omiin nimiini. Sen jälkee pitäs pitää esim. 2 esittelyä, ja voi lopettaa jos se ei tunnu omalta jutulta. Silti saa pitää ne alotuspakkauksen tuotteet. En kyllä pitäs ku vaa joillekki tutuille tota esittelyä. En iha tuntemattomille. Mut saa nyt nähdä. Sais siitä ainaki noita tuotteita.

Voitin kebuhimon, ja päädyttiin tekeen tortilloita. Pitäs hakee vielä muutama juttu niihin kaupasta. Sit voiski levätä loppuillan. Pitäs kyllä kattella vähä koulujuttuja (esim. mitä huomenna on koulussa), tutkiskella Budapestia ja tehä pääsiäiskortteja...

Btw, äite osti mulle pensasmustikoita eilen. Ja nää on ihan hervottomia!

Keskellä euron kolikko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti