tiistai 1. maaliskuuta 2011

Tämmöstä tässä kuussa.

Pölläsempäs tän Emmiltä! : D Toivottavasti muistan/jaksan/ehdin kirjottaa joka päivä.


Päivä 1 – Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhemmat
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 -  Viimeinen hetki

1. päivä: It's me, Jaana!

Ikä: 19
Syntymäaika: 14.4.1991
Silmien väri: vihreä
Hiusten väri: oikeasti vaalea
Pituus: 164 cm

Olen asunut kohta 17 vuotta Hervannassa. Ennen sitä asuin ainakin Multisillassa ja Härmälässä vähän aikaa. Muutin viime marraskuussa avopuolisoni kanssa yhteen ensimmäiseen omaan kotiini.


Olen harrastanut katutansseja, itämaista tanssia, joogaa ja jumppaa. Tällä hetkellä ei ole harrastusta seuran- ja ajanpuutteen takia. 


Nuorena olin aika hiljainen, ujo ja kiltti. Iän karttuessa tulin rohkeammaksi. Murrosikä tuntui menevän itseä etsien, jonkinlaisessa sumussa. Tuntuu, että vasta nyt olen löytänyt itseni. Lukiokin oli jotenkin ahdistava, oppilaitokset ovat aina jotenkin masentaneet minua. En ole lukijatyyppiä.
Nykyään olen tyytyväisempi elämääni, ja melko rohkea, itsepäinen ja oma itseni. 


Musiikin suhteen olen melko kaikkiruokainen, mutta eniten kuuntelen metallia. The Agonist on lempibändini, mutta on vaikea arvottaa musiikkia. Opin soittamaan koskettimia 7-vuotiaana, mutta nykyään en soita lähes koskaan. Osaan soittaa hyvin korvakuulolta. Haluaisin oppia soittamaan kitaraa, ukulelea ja rumpuja, mutta kaksi ensimmäistä vaativat liikaa kärsivällisyyttä, vaikka soittimet löytyykin. Haluaisin myös osata öristä ja muutenkin laulaa hyvin.


Tällä hetkellä opiskelen oppisopimuksella merkonomiksi. Arki kuluu töissä/koulussa ja avokin kanssa oleskellessa. Vapaapäivinä nähdään yleensä kavereita ja melko usein juominkien merkeissä. Elukoita on tällä hetkellä neljä kotiloa ja Nalle, avokkini koira. Oma koirani, Mini, jäi äidilleni.


Siinä nyt jotakin. : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti