lauantai 12. maaliskuuta 2011

Päivän asu, sisarukseni, käsilaukussani...

Noniin, nyt tulee tämmönen yhdistetty päivitys, en oikeen pysy päivien perässä!

Päivän asusta sen verran, että suurimman osan ajasta kuljen työvaatteet niskassa. Vapaalla en jaksa panostaa, kunhan en alasti töihin lähde. Vedän siis collegehousut jalkaan, gina tricotin mustan pitkän topin ja pitkähihasen paidan ja that's it.Vapaapäivinä voin sitten pukeutua jotenki kivemmin, jos jaksan. Näillä keleillä ei vaan vielä oikee jaksa miettiä tarkenemisen takia.

Sisaruksia minulla on kaksi; isoveli Jabi, 21 ja isosisko Virpi, 34. Isosisko on isän puolelta aiemmasta avioliitosta ja veli on ihan molemmilta vanhemmilta. Isoveljen kanssa ollaan enemmän yhteydessä, muttei nyt mitenkään hirveesti. Meillä on kyllä ihan hyvät välit. Se on tosi persoonallinen ihminen, yks mun idoleista! : D

Siskon kanssa ei olla kauheesti yhteydessä, se asuu Hesassa. Mut käyn siellä vähintään kerran vuodessa, pitäisi taas kyllä mennä käymään! Virpi on mukava, se ymmärtää mua iskän suhteen! : D Se myös muistaa aina yleisinä juhlapäivinä. Saan siltä kaikkee pesuaineita ja hiusvärejä, ku se on Keskolla töissä. Se polttelee mulle myös kaikkia leffoja ja sarjoja. ^^

Käsilaukussani, tai paremminkin olkalaukussani, on aina huulirasva, lompakko, avaimet, puhelin ja salmiakkia. Oon huulirasva-addikti, en selviä ilman sitä. Mulla onki melkein joka laukkuun oma huulirasva. : DD Myös kalenteri on aika usein mukana.

Nyt vähän yleistä. Tänään iltavuoro, ja sitten kaksi vapaapäivää!!!!! Niitä on odotettukin. Oon vieläkin, kolmatta viikkoo, kipeenä. Eilen meni ääni.
Mut tänään töiden jälkeen meen ehkä kaverien kanssa pelailiin pleikalla, jos jaksan. Tosin ehtisin vasta kymmeneltä illalla, et täytyy kattoo pelaileeko ne ees enää sillon. Sit voisin soitella kitaraa.

Huomenna mun kulta tulee kotiin! Eilen olin töiden jälkeen äitellä pari tuntia, nii en oo joutunu oleen niin paljoo yksin. Ahistaa olla yksin.
Laitettiin äitelle asuntohakemus kanjoninkadulle, kaksioon. Vuokra oli aika hulppee, 700e, mut se vaikutti rauhalliselta paikalta ja siisti on asunto. Jabi, Jarski muuttaa pois tässä kohta varmaa nii äite muuttaa pienempään. Se ois tossa meitäkin lähempänä, niin ois kyllä kiva. : ) Toivottavasti se saa sen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti