maanantai 3. kesäkuuta 2013

Huh hellettä!

Tänne sulaaaaaaa. >_<

Paras ideahan on alkaa leipoon suolasia muffineita näin kun on muutenkin helle. : D Tein ekaa kertaa ikinä suolasia muffineita, jauhelihatäytteellä. Tuli ihan hyviä kyllä.

Oon nyt löytänyt mun hiusten sielunkumppanin: Biozellin. Sain siskolta Biozell arganöljyeliksiiriä, ja se on niiiiin ihanaa ainetta!


Ostin tänään Tokmannilta Biozellin shampoon ja hoitoaineen. Oon nyt käyttänyt piheyttäni lidlin shampoota ja hoitoainetta, ja hoitoaineessa on silikonia, joka ikävästi alkaa kyllä tuntua hiuksissa. Nyt heivaan ne kyllä mäkeen.

Sain siskolta myös Biozellin hiusvärin, joka sekotetaan ite emulsiokehitteestä ja väriaineesta. Ihan huippu keksintö! Väriä saa tehtyä juuri sen verran mitä tarvitsee, eikä sitä mene hukkaan niin kuin tavallisia hiusvärejä, joita ei voi säilyttää avaamisen jälkeen. Ite laitoin tyven toissapäivänä, väriä tein 15 ml kehitettä ja 15 ml väriä, joten noista purkeista riittää ainakin neljään tyvivärjäykseen. Toi väri on myös hajusteeton, ei haissut yhtään millekkään ainakaan mun nenään. Eikä tuntunut ollenkaan päässä, kun yleensä hiusvärit ainakin vähän kihelmöi tmv.

Biozellin tuotteita ei oo hinnallakaan pilattu. Hiusväri + kehite maksaa yhteensä 8-9e, eli vähemmän kuin jotkut hiusvärit. Shampoo ja hoitoaine on 9e per pullo, ja arganöljyeliksiiri 10e (pienestä pakkauksesta huolimatta todella riittosaa). Aiemmin käytin Simin System 4 parturishampoota ja hoitoainetta, jotka maksoi 12 e pullo, ja joissa on vähemmän kuin Biozellin pulloissa. 

Oon hiustaivaassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti