sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Epätoivo!

Voi hiukset, mikä päänvaiva!

Oon nyt lopettanu hiusten värjäämisen ainakin toistaiseksi, toivottavasti pitkäksi aikaa. Pitkistä hiuksista olen haaveillut pari vuotta, mutta nämä eivät ole kasvaneet mihinkään jatkuvien värjäysten aiheuttaman rasituksen myötä, vaan katkeilevat vaan tiettyyn pituuteen. Nyt mulla on huonokuntoiset, pitkähköt hiukset (ei niin pitkät kuin haluaisin).

Tämmöset ois jees jos uskaltas. Täältä
Juurikasvua on nyt useampi sentti, ja pikkuhiljaa se alkaa ärsyttää. Olen tutkinut erilaisia kasvivärejä ja värejä, joissa ei ole ppd:tä (ainesosaa, joka tod. näk. aiheuttaa allergisia reaktioita, joka tod. näk. aiheutti brittiteinin kuoleman). Vaikka tuskin hiusväriin kuolisin, niin suurin syy värjäyksen lopettamiseen on hiusten kunto: ei nää kasva koskaan, tai jos kasvaa, ovat tosi huonokuntoset. Hiusväri ei pysy kauniina pitkään, joten ei värjäys tunnu kannattavalta.

Olen leikkinyt ajatuksella lyhyistä, oman värisistä hiuksista.
Ajatuksena kiva, esim. tämmöset ois tosi hienot!
Täältä

Vähän lyhyempi mallikin tämmösenä ois kiva.

Näihinkin hiusmalleihin tarttis paljon pitemmän juurikasvun. Tähän tukkaan sais vaa iha lyhyen. Muuten en asiaa niin paljoo miettisi, mutta kaiken hyvän lisäksi mulla on vähän ulkonevan korvat, enkä haluaisi mielelläni mallia, jossa korvat koko ajan näkyvät. 

Toisekseen, olen todella laiska hiusten laittaja. Pesu+kuivaus=valmis. Tommosta kivaa pörhökampausta tuskin lyhyeen tukkaan tommosilla hiustenlaittotavoilla saa taiottua. Enkä halua käyttää mitään lakkoja sun muita, joten taitaa jäädä lyhyt tukka vaa haaveeks. Töissäkää mikää kampaus edes pysy, nii turha sinne ois sitä laittaa, joten näyttäsin lähes koko ajan iha perseeltä. Mitä ihmettä teen tän kanssa!? Kasvatan puolen pään juurikasvun... -.- Huoh.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti