sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Unet

Oon nähny ny unia lähiaikoina. Tai no, muistanu ne. Yleensä en aamulla muista mitä unta oon nähny. Mut parina yönä oon heränny siihen ku nään jotain ahdistavaa unta.

Viime öisessä unessa oli jotkut kaks koiraa, jotka oli olevinaan mun koiria, jotka sairastu ja ne vietiin eläinlääkäriin. Ne kuitenkin todennäköisesti "unohtu" lääkäriin, koska ne oli siellä 3 viikkoo jaa mietin et ei oo varmaa iha normaalia. No sit ku menin sinne kyseleen nii ne koirat löyty jostain pahvilaatikosta kuolleiden hiirien alta iha homeen peitosta. Mut loppujen lopuks ne tervehty ja olin niin onnellinen. : )

Sit näin myös unta, että sain tietää edellispäivänä, että Matti lähtee yhen meiän tyttöpuolisen kaverin kanssa Ranskaan seuraavana päivänä muutamaks päiväks. Vedin pienet pultit, ku mua ei ollu pyydetty, ja ärsytti vielä lisää, kun Matti vaa kohautteli hartioita ja oli ihan sillee että se menee kuitenkin. Sit sain tietää että sinne lähtee yks meiän vanha koulukaverikin ja mun vanha työkaveri, ja että toi työkaveri oli sanonu ettei se halua mua mukaan. Tää meidän tyttöpuolinen kaveriki oli vaa sillee: "nii no se ei halua sua mukaan" eikä välittäny yhtään, vaa halus vaa ite lähtee. Tunsin itteni niin yksinäiseks, kaikki käänsi mulle selkänsä. Heräsin, enkä halunnu enää nukkua. Ahdisti.

Mua muutenki ahdistaa sillon tällön. Ei välttämättä mistään suoranaisesta syystä. Joskus vaa ku menee nukkuun nii ahdistaa. Tai ku on yksin kotona. Mut no se menee siinä kaiken sivussa, se ei oo ongelma. Oon vaa vähä mieleltäni herkkä.

Unet muistaa ku on vähän stressiä tai jännitystä. Huomenna alkaa oppisopimuskoulutus, joka pikkusen kikertää takaraivossa. : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti