torstai 12. joulukuuta 2013

Flunssalla, kaakaolla ja Christian Greyllä höystettyjä vapaita.

Viime aikoina ei oo jaksanu päivittää blogia. Oon ollu jotenki tosi väsyny, ja flunssanpoikanen on tuntunu kiusaavan jo tovin lähtemättä kuitenkaan kunnolla "päälle. Niin tyypillistä mulle. Päätä on jomottanu nyt kolme päivää, mikä alkaa oleen jo hieman hermostuttavaa.

Oon nyt ollu pari päivää ilman astmalääkettä, so far so good. Toivotaan ettei kauheen kovia oireita tuukkaan.

Sain eilen mun rakkaimmat joululahjat, joita ei malttanu edes jouluun odottaa!

Ah, Christian Grey. <3
Kolmannes tokasta osasta luettu, ja mietin jo kauhulla, että mitä teen sitten ku nää loppuu! Luen varmaan uudestaan ja uudestaan kunnes leffa tulee...
Lukeminen ei oo mun mikään ykkösharrastus, mut nää kirjat on vieny mut ihan mukanaan.

Kävin eilen ostamassa Nallelle luun joululahjaks, ja sillä välin toi rontti oli syöny mun joulukalenterin. No, onneks on kaappi väärällään suklaata, ihan hyvä että joku vähän kontrolloi. : D Eikä Nallellekaan mitään oo onneks koskaan tullu suklaasta.

Eilen käytiin myös veljen kanssa Hullussa porossa, oli kyllä hyvää ruokaa. Ainoo miinus siellä on hidas palvelu (ainakin niinä kahtena kertana kun olen siellä käynyt). Nytkin jouduttiin istuun pöydässä ainakin vartti, ennen kuin edes tuotiin listat ja tervehdittiin. Samoin ruokia joutuu odottamaan suhteellisen pitkään.

Eilen mies teki mulle ylläriks mukibrownien! Vähän siistiä! Maistu ihan siltä brownielta mitä on Ben&Jerry'sin chocolate fudge brownies-jäätelössä! En käsitä miten tollasta voi tehä mikrossa...

Saatiin tänään kapselikahvinkeitin. On se kyllä söpö!


Kokeilin heti kaakaota, ja teinkin sen vähän väärin; valmista juomaa piti olla 2dl ja tossa on ny 4 dl.
: D Unohdin, ettei koje lopeta ite juoman tekoo sopivassa kohdassa, vaan se pitää ite säännöstellä. No, ei kauheen pahaa näinkään, joten oikein tehtynä varmasti hyvää! : D

Toista vapaapäivää oon tässä vietelly lunkisti. Huomenna alkaakin kuuden päivän työputki, jonka jälkeen yks vapaa, sitten kaks töitä ja sen jälkeen LOMA! Joulu on jo ovella...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti