lauantai 6. lokakuuta 2012

Iik!

Pientä päivittelyä vaatis tämä taas vaihteeksi!

Koulustressi vaivaa ja kasvaa koko ajan, joulukuussa pitäs valmistua. Oon jo saanu kyllä iha hyvin tehtyä lopputyötä, mut sit ku sitä kattoo uudestaan niin se tuntuu ihan mitättömältä. No, onneks alotin kerranki ehkä ajoissa!

Matti on mökillä, joten oon ollu Nallen kanssa tän vkl. Onneks se tulee jo huomenna takas. <3 Oon niin huono oleen yksin. Tänään lohdutan itteeni hyvällä ruualla: siipiä, ristikkoperunoita ja pari leguanaa! : D Täytyyhän sitä ny äkkiä syödä takasi 4 kiloo mitä oon onnistunu pudottaan...

Ei va, huomenna ois suunnitelmissa bodycombat iha kotosalla ennen töitä. Tänäänkin piti, mutta nukuin hieman liian pitkään enkä sitten kerennytkään. En ymmärrä, miten nykyään nukun niin syvästi, että pystyn näemmä unissani laittamaan herätyksen puhelimesta pois päältä.

Maanantaina aattelin koulun jälkeen käydä ostamassa kahvakuulan! Ihan huippu laji, jota helppo harrastaa myös kotona. Jossain kohtaa ostan varmaan myös aerobic-tangon, jolla voin tehdä bodypumppijuttuja.

Oon ollu ilman autoo tiistaista lähtien. Siihen laiskuuteen tottuneena on ollut aika raukka olo, kun on joutunut kulkemaan bussillakin jopa. On se vaan niin helppo ja nopee tapa kulkee paikasta toiseen.

Ilokseni sain kuulla, että mulla on 6 päivää talvilomaakin. Sitten vaan miettimään koska sen pitäisi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti