keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Ärsytys.

Netin hämärä puoli

Keskiviikko 16.11.2011 klo 13.54


(COLOURBOX/MVPHOTOS)
Seurustelen toista vuotta. Välillä löydän netistä jonkin seuranhakusivun, missä poikaystäväni on kirjautuneena. Olen sanonut, että se häiritsee minua. Hän vastaa, että voi helposti lopettaa sen käytön. Kuitenkin olen uudelleen ja uudelleen nähnyt hänen laittavan jo poistetun profiilinsa takaisin. Siinä ei olisi mitään ongelmaa, jos hänen seinällään ei olisi kymmeniä viestejä monilta tytöiltä. En voi tietää, mitä hän tekee muualla netissä selkäni takia. Ja jos muistutan asiasta hänelle, hän suuttuu ja vetoaa minun vanhoihin virheisiini. Mitä voin tehdä, jotta saan tuon loppumaan? Olemme muuten todella onnellisia. Tai ainakin minä olen.
Nettileski
Sofia: Netissä kaikenlainen pelaaminen, seurustelu ja oleminen on tätä päivää. Joillekin siitä tulee riippuvuus. On pakko roikkua siellä, katsella kaikenlaisia palstoja ja Facebookia alinomaa. Siellä on helppo tehdä tuttavuuksia, siellä voi olla hauskaa, sieltä saa helposti myötätuntoa ja huomiota.
Et sinä koskaan voi tietää, mitä tämä poikaystäväsi tekee netissä. Et voisi myöskään tietää sitä seuraavasta miehestäsi. Ihmisillä on oikeus yksityisyyteen, niin puhelimeen, sähköposteihin kuin nettiviestittelyynkin.
On onni, että siellä miehesi seinällä on monia naisia kirjoittelemassa hänelle. Huolestuttavaa olisi, jos olisi vain joku yksi ainoa. Lakkaa vahtaamasta ja nauti seurustelustanne. Jos et pysty, lopeta suhde.
Lainattu Iltalehden sivuilta.                                                    



Hei oikeesti. Kuka on niin tyhmä, että antais puolisonsa käydä
seuranhakusivustoilla? Mitä muuta siellä tekee, kun hakee seuraa?
Pikkasen tanopää toi Sofia, toivottavasti toii kysyjä ny ei usko tota.
Ihan ku nykyään ois hyväksyttyä tehdä netissä mitä vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti